close


In memory of MJ (1958-2009)

Each Time The Wind Blows
每一次當風吹起
I Hear Your Voice So I Call Your Name . . .
我聽見你的聲音, 於是我叫著你的名字
Whispers At Morning
在清晨裡低語
Our Love Is Dawning
我們的愛是黎明
Heaven's Glad You Came . . .
連天堂都歡迎你的到來
You Know How I Feel
你知道我的感受
This Thing Can't Go Wrong
這樣的事不會是錯誤的
I'm So Proud To Say I Love You
對於能說愛你, 我感到很驕傲
Your Love's Got Me High
你的愛讓我亢奮
I Long To Get By This Time Is Forever
我渴望過活這樣的方式直到永遠
Love Is The Answer
愛就是這樣的答案

I Hear Your Voice Now
我現在聽見你的聲音
You Are My Choice Now
現在你就是我的選擇
The Love You Bring
你帶來的愛
Heaven's In My Heart
就像是我心裡的天堂
At Your Call I Hear Harps, And Angels Sing
從你的呼喚中我聽見了豎琴的聲音, 以及天使的歌唱
You Know How I Feel
你知道我的感覺
This Thing Can't Go Wrong
這樣的事不會是個錯誤
I Can't Live My Life Without You
沒有你我無法過我的生活
I Just Can't Hold On
我就是無法繼續
I Feel We Belong
我感到我們契合
My Life Ain't Worth Living If I Can't Be With You
我的世界將不值得活下去, 假設不能與你相守

I Just Can't Stop Loving You
我就是無法停止愛你
I Just Can't Stop Loving You
我就是無法停止愛你
And If I Stop . . .
假如我停止
Then Tell Me Just What Will I Do
那告訴我, 我將怎麼辦
'Cause I Just Can't Stop Loving You
因為我就是無法停止愛你

At Night When The Stars Shine
當星星在夜晚裡閃爍
I Pray In You I'll Find A Love So True . . .
我祈禱著我將會找到一個如此真實的愛情
When Morning Awakes Me
當早上我醒來時
Will You Come And Take Me
你將會到來帶領我嗎
I'll Wait For You
我會為了你守候著
You Know How I Feel
你知道我的感覺
I Won't Stop Until I Hear Your Voice Saying "I Do"
我將不會停止, 直到我聽到你說 "我願意" 為止
"I Do"
"我願意"
This Thing Can't Go Wrong
這樣的事情不會是錯誤的
This Feeling's So Strong
這樣的感覺是多麼地強烈
My Life Ain't Worth Living If I Can't Be With You
我的世界將不值得活下去, 假設不能與你相守

I Just Can't Stop Loving You
我就是無法停止愛你
I Just Can't Stop Loving You
我就是無法停止愛你
And If I Stop . . .
假如我停止
Then Tell Me Just What Will I Do
那告訴我, 我將怎麼辦
I Just Can't Stop Loving You
我就是無法停止愛你
We Can Change All The World Tomorrow
明天我們能夠改變整個世界
We Can Sing Songs Of Yesterday
我們能為昨日而歌唱
I Can Say, Hey . . .Farewell To Sorrow
我能夠說, 嘿....再見了

=====================================================

紀念這個傳奇人物的一生
用歌曲和舞蹈或許是最好的方式

MJ
我們都沒有辦法停止愛你
因為你對於我們的影響是如此的巨大
大到不斷有人用各種的方式來表達對你的懷念

天國的你不知道看不看的到
用你最喜歡的舞蹈
最喜歡的音樂
祝福你一路好走....R.I.P
arrow
arrow
    全站熱搜

    jimmy0070108 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()